сряда, 26 март 2008 г.

Как трябва да се инвестира в Интернет?

В настоящата статия ще отговоря на въпроса „Как трябва да се инвестира в Интернет?”. Инвестицията може да бъде в две насоки в съществуващ бизнес или стартиращ такъв. Ако решете да инвестирате в съществуващ бизнес добре е да сте информирани за качествата на екипа, който разработва сайтовете, също така трябва да знаете какви нови идеи има ръководството на компанията.

По техническата част на сайтовете е добре да разпитате, дали е лесно да се смени дизайна. Никой потребител не иска да гледа едно и също нещо дълги години. Може да направите опит с Firefox с натискане на клавиш „CTRL и +” или CTRL и –„ да видите какво ще стане с дизайна. Интернет ще влезе и в мобилните устройства и ако Интернет компанията не е добре проектирана на практика ще се наложи да се прави наново. Бързодействието на страниците също е от значение, какво натоварване ще издържат.

По икономическата част добре е да се знаят приходите и разходите на компанията, също така е важно да ви информират как виждат конкуренцията, как биха издържали навлизането на нови фирми на пазара.

Ако бизнеса е стартиращ според мен трябва идеята да е реализирана на фаза планиране и проектиране, т.е да се виждат основните насоки на развитие. Също така е важно да има избрана стратегия за постепенно навлизане на пазара. Как тоя пакет от услуги ще бъдат последователно пуснати на пазара? Трябва да се знае с какво тая стартираща компания ще се отличи в очите на потребителите.

Най-сигурния начин за инвестиция в Интернет е развитие на собствените си умения в посока на проектиране, програмиране и дизайн на сайтове, презентации, писане на статии и анализи. Дори и да имате неуспехи, то те ще бъдат основата на която ще стъпят бъдещите Ви успехи.

Няма коментари: